Yvonne Coldeweijer heeft onlangs een video gedeeld op haar Instagram. Ze bespreekt hoeveel verlies ze heeft gemaakt tijdens het opzetten van haar kledingbusiness. Ook zijn fans niet blij met de overstap die Yvonne heeft gemaakt naar het platform met betaalmuur. Zou Yvonne hierdoor nog meer verlies maken?
Yvonne Coldeweijer kunnen we kennen als
een echte juice queen. Daar blijft het niet bij, zo heeft ze ook een kledingbusiness die ze maar al te graag promoot op Instagram. Yvonne deelde onlangs een video waarin ze opbiecht hoeveel verlies ze heeft gemaakt met deze business.
Team
Yvonne heeft er altijd al van gedroomd om een eigen kledingwinkel te hebben. Yvonne verkocht zowel online, als in haar eigen boetiek. Momenteel is haar kleding alleen nog online verkrijgbaar. In het begin deed Yvonne al het werk voor haar webshop alleen, maar al snel kwam ze erachter dat ze hulp nodig had. "Dus al snel begon ik een team samen te stellen van personeel. Inmiddels ben ik iets wijzer geworden en wil ik hier een beetje op terugkomen.”
Geen winst
Yvonne had meer personeel nodig voor haar online webshop, maar ook voor haar winkel. In deze periode was Yvonne ook
in verwachting van haar eerste kindje en moest ze natuurlijk op de hoogte blijven van alle
juice. Yvonne was ook verantwoordelijk voor alle content voor de promotie van haar kleding, kortom; Yvonne had het hartstikke druk. Daarbij leverde het haar ook geen winst op, aangezien de winkel alleen op zaterdag geopend was. "Maar die kosten die ik maakte voor dat pand, haalde ik daar niet uit”, aldus Yvonne. "Als ik 50.000 euro winst heb gemaakt, dan is dat al veel, van die miljoen. It’s gone.” Volgens Yvonne maakte ze vorig jaar, maar één miljoen euro omzet met haar kledingwebshop.
Betaalmuur
Inmiddels is Yvonne gestopt met het 'gratis' verspreiden van
juice. Zo deelt ze haar
juice achter een betaalmuur voor 'exlusieve' leden.
Al leken de inkomsten van de exclusieve club erg aantrekkelijk, zo voelen
de members zich 'opgelicht'. Zo zouden veel members hun lidmaatschap hebben opgezegd, de reden hiervoor is dat er té weinig
juice wordt gedeeld. Yvonne spreekt zelf van 'komkommertijd', maar volgers spreken over schande en ontvolgen Yvonne massaal! Dit zal natuurlijk ook invloed hebben
op de inkomsten.